خودرو

بهترین خودروهای موجود با قیمت 300 پوند در ماه

بهترین خودروهای موجود با قیمت 300 پوند در ماه

فروشندگان اغلب تخفیف‌های بزرگی را برای مدل‌های جدید خود ارائه می‌دهند تا آمار فروش خود را افزایش دهند. آنها تمایل دارند این پس انداز را در معاملات مالی با پرداخت های ماهانه بسیار جذاب جمع کنند. این معاملات معمولاً به‌عنوان استخدام قرارداد شخصی (PCH) یا خرید قرارداد شخصی (PCP).

طرح PCH یک روش لیزینگ است که در آن شرکت مالی مالک خودرو است و شما پس از پایان دوره اجاره آن را پس می دهید. مزایا شامل پرداخت‌های ماهانه کمتر و فرصت رانندگی یک ماشین جدید هر چند سال یکبار است.

معاملات PCP محبوبیت بیشتری دارند زیرا گزینه های بیشتری را به خریداران ارائه می دهند. آنها همچنین شامل یک سپرده و پرداخت ماهانه هستند، اما اگر قصد دارید ماشین را نگه دارید، یک پرداخت نهایی اختیاری دارند.

تیم Carwow برای خود بودجه ای 300 پوندی در ماه تعیین کردند و بهترین معاملات موجود را پیدا کردند. از SUVs تا EV و حتی یک کانورتیبل مناسب برای شهر، در اینجا پنج مورد از موارد مورد علاقه ما آمده است.

به‌خاطر داشته باشید که هر معامله مالی برای فرد تنظیم می‌شود و پرداخت‌ها بر اساس مدت قرارداد، اندازه سپرده و مسافت پیموده شده سالانه متفاوت است. هر پیشنهاد Carwow برای یک ماشین کاملاً جدید و ثبت نشده است و شامل 12 ماه مالیات جاده، شماره گذاری و ضمانت کامل سازنده بریتانیا است. رقمی که مشاهده می‌کنید شامل مالیات بر ارزش افزوده است و قیمت در جاده است.

همه معاملات در زمان نگارش درست هستند.

BYD Dolphin – 290 پوند در ماه

مدل: راحتی خودکار 60.4 کیلووات ساعت
نوع قرارداد: اجاره
طول قرارداد: 48 ماه
سپرده: 2906 پوند

ماشین های الکتریکی به طور فزاینده ای محبوب می شوند و سازندگانی مانند BYD بر ارائه بیشترین ارزش برای پول ممکن تمرکز می کنند. BYD Dolphin تمام الکتریکی هاچ بک جایگزین هایی مانند MG4 EV، Volkswagen ID3 و Peugeot e-208 با کمی تفاوت، اما عملکرد، سطح مشخصات یا محدوده را به خطر نمی‌اندازد. .

تریم طراحی با مشخصات بالاتر را می‌توان با مبلغ ۲۹۰ پوند در ماه در طول چهار سال، با سپرده ۲۹۰۶ پوندی داشت. افزایش مبلغ سپرده می تواند پرداخت ماهانه را حتی بیشتر کاهش دهد. حداکثر مسافت پیموده شده 5000 مایل در سال است، اما می توان آن را مطابق با نیازهای شما تنظیم کرد.

ببینید با مرور تخفیفات BYD Dolphin Carwow چه پس‌اندازی می‌توانید داشته باشید.

سوزوکی سوئیفت اسپرت – 295 پوند در ماه

مدل: 1.4 Boosterjet 48V Hybrid Sport
نوع قرارداد: اجاره
طول قرارداد: 48 ماه
سپرده: 2069 پوند

سوزوکی سوئیفت اسپورت کوچک و کوچک برای خیابان‌های شهری تنگ در طول هفته و جاده‌های پس‌رونده در آخر هفته‌ها عالی است. سرعت آن در 9.1 ثانیه به 62 مایل در ساعت می رسد که به لطف طبیعت مشتاق موتور 1.4 لیتری توربوشارژر، سریعتر از آنچه که هست احساس می شود. حتی میانگین سرعت آن 50.4 مایل بر کیلوگرم است، بنابراین هزینه های جاری باید کم باشد.

دریافت سوزوکی سوئیفت اسپورت از طریق یک قرارداد اجاره چهار ساله، 295 پوند در هر ماه به اضافه پرداخت اولیه 2069 پوند به شما باز می گردد. حداکثر مسافت پیموده شده در سال 8000 مایل است، پس از آن هر مایل در 12p شارژ می شود. می‌توانید این رقم را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید، که می‌تواند باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در طول مدت اجاره شود.

با تخفیفات Suzuki Swift Sport Carwow، مدلی عالی را با قیمت عالی بسازید.

نیسان قشقایی – 296 پوند در ماه

مدل: 1.3 DiG-T MH Acenta Premium، دستی، بنزینی
نوع قرارداد: PCP
طول قرارداد: قوی> 48 ماه
سپرده: 2800 پوند

اگر به دنبال یک SUV مقرون به صرفه و مناسب برای خانواده هستید، نیسان قشقایی انتخاب خوبی است. راحت، خوش ساخت است و با تجهیزات بسته بندی شده است. بهترین از همه این است که شما می توانید با کمتر از 300 پوند در ماه یکی را در مسیر خود داشته باشید. جای تعجب نیست که یکی از خودروهای پرفروش در بریتانیا است.

یک معامله PCP را انتخاب کنید، و به مدت 48 ماه 296 پوند در ماه پرداخت خواهید کرد، در صورتی که می خواهید ماشین را نگه دارید، 12,422 پوند پرداخت نهایی اختیاری است. این معامله شامل 1250 پوند ودیعه نیسان است و اگر حداکثر مسافت پیموده شده خود را از 8000 به 6000 مایل در سال کاهش دهید، می توانید 480 پوند در طول معامله مالی پس انداز کنید.

مدل‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین آخرین تخفیفات نیسان قشقایی را در Carwow بررسی کنید. .

Skoda Octavia Estate – 283 پوند در ماه

مدل: 1.5 TSI SE Technology
نوع قرارداد: اجاره
طول قرارداد: 48 ماه
سپرده: 2847 پوند

Skoda Octavia Estate خودرویی ایده‌آل برای کسانی است که می‌خواهند وسیله نقلیه باکیفیتی داشته باشند، اما بدلیل نشان نیستند. جدیدترین مدل‌های Octavia داخلی با کیفیت بالا و پایه‌های فولکس‌واگن ثابت شده را با قیمت‌هایی ارائه می‌کنند که از هر اندازه مشابهی پایین‌تر است. رانندگی با این خودرو سرگرم‌کننده‌ترین یا شیک‌ترین مدل نیست، اما از نظر ارزش، فضا و کاربردی، Skoda Octavia Estate کار سختی است.

مدل‌های 1.5 TSI محبوب‌ترین مدل‌ها هستند که عملکرد خوب، اقتصاد مناسب و کیت فراوان ارائه می‌دهند. شما می توانید یکی را با مبلغ 283 پوند در ماه در مدت 48 ماه با سپرده 2847 پوند اجاره کنید. برای صرفه جویی بیشتر، تریم های پایین تر مانند مدل 1.0 TSI Se Technology را بررسی کنید. می توان آن را با 250 پوند در ماه و حتی پرداخت اولیه 2549 پوندی کمتر داشت.

با تخفیفات Skoda Octavia Estate Carwow قیمت عالی دریافت کنید.

Fiat 500C – 287 پوند در ماه

مدل: 1.0 Mid Hybrid Top
نوع قرارداد: PCP
طول قرارداد: 48 ماه
سپرده: 1000 پوند

تبدیل‌ها معمولاً اسباب‌بازی‌های گران قیمتی هستند که معمولاً به‌عنوان ماشین دوم برای آخر هفته‌های آفتابی نگهداری می‌شوند. با این حال، با Fiat 500C، می‌توانید کیک تبدیل‌پذیر خود را داشته باشید و آن را بخورید. این جادارترین خودروی اطراف نیست، اما چهار صندلی دارد و برای خیابان‌های تنگ شهری و به‌عنوان یک گردش شهری مناسب است.

شما می توانید با مبلغ 287 پوند در ماه با یک سپرده کوچک 1000 پوندی، یک قرارداد مالی PCP داشته باشید. فیات مبلغی معادل 2000 پوند به شما سپرده گذاری می کند و شما می توانید با پرداخت 7380 پوند پرداخت نهایی خودرو را در پایان 48 ماه نگه دارید. اگر ترجیح می دهید هر ماه کمتر پرداخت کنید، پس از یک سپرده 6000 پوندی، پرداخت های ماهانه شما به 163 پوند بسیار پایین می رسد.

جدیدترین تخفیفات Fiat 500C را بررسی کنید و از طریق Carwow قیمت عالی دریافت کنید.

بعدش چی؟

نه تنها پیکربندی‌کننده خودرو Carwow تخفیف‌های عالی برای خودروهای جدید به شما می‌دهد، بلکه مقرون به صرفه‌ترین بسته‌های مالی را نیز پیدا می‌کند. . برای گزینه های بیشتر، از صفحه تخفیف ما دیدن کنید یا برای راهنمایی بیشتر در انتخاب خودروی بعدی خود، خودرو ما را بررسی کنید انتخابگر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا